OPIS

  1. Monitorowanie przebiegu realizacji kontraktów od strony ekonomiczno-
    finansowej,
  2. Porównywanie kosztów rzeczywistych z planowanymi
  3. Planowanie i współprowadzenie spotkań z kierownictwami budów dotyczących
    budżetowania i zaawansowania kosztowego poszczególnych kontraktów,
  4. Uczestniczenie w procesie budżetowania i prognozowania,
  5. Dostarczanie wiarygodnych informacji, niezbędnych do podejmowania decyzji
    strategicznych dla spółki
  6. Zapewnienie poprawności i spójności danych finansowych, w tym weryfikacja
    poprawności dekretacji faktur kosztowych oraz poprawnej analityki na kontach
    księgowych,
  7. Przygotowywanie zestawień, raportów i analiz na potrzeby Zarządu
  8. Współuczestnictwo w tworzeniu narzędzi oraz procedur kontrolingowych,
  9. Bieżąca współpraca z działem księgowości, Zarządem oraz innymi działami
    wg potrzeb.

WYMAGANIA

  1. Wykształcenie wyższe (ekonomiczne),
  2. Doświadczenie na podobnym stanowisku (preferowane w firmie budowlanej),
  3. Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu finansów przedsiębiorstw oraz
    rachunkowości,
  4. Biegła obsługa komputera, w tym bardzo dobra znajomość MS Excel
    (warunek konieczny),
  5. Rzetelność, poczucie odpowiedzialności, umiejętność jednoczesnej pracy nad
    wieloma zadaniami i dobra organizacja pracy,
  6. Umiejętności logicznego myślenia, wyciągania wniosków i formułowania
    zaleceń,
  7. Umiejętność pracy w zespole,
  8. Umiejętność pracy pod presją czasu
  9. Umiejętność przekładania zagadnień technicznych na aspekty finansowe

OFERUJEMY

  1. stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu
    pracy,
  2. możliwość zdobywania doświadczenia w renomowanej firmie budowlanej,
  3. pracę w młodym, zgranym, dynamicznym zespole,
  4. pakiet benefitów pozapłacowych – m.in. Prywatna opieka,
  5. pakiet socjalny (m.in. Wczasy pod gruszą, bony świąteczne, itp.),
  6. możliwość skorzystania z ośrodka wczasowego,
  7. możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.