Wszelkiego rodzaju awarie i usterki – czy to w samochodzie dostawczym, czy ciężarowym – są bardzo kłopotliwe. Powodują przestoje w pracy i straty finansowe, nie wspominając o konieczności szybkiego znalezienia mechanika. Nie każdy mechanik ma odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.

Serwis samochodowy oraz stacja kontroli pojazdów w Bielsku-Białej

Serwis samochodowy BPBP S.A. specjalizuje się w naprawie pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Prowadzone są tutaj naprawy bieżące, naprawy układu hamulcowego i klimatyzacji, diagnostyka, naprawy zawieszenia, wymiany oleju, naprawy układu kierowniczego i napędowego, wymiany płynów eksploatacyjnych. Dodatkowo przeprowadzane są takie usługi jak – wulkanizacja opon, serwis ogumienia, wymiana tarcz i klocków hamulcowych, ustawianie zbieżności kół, wymiana opon i naprawa skrzyni biegów.

Serwis ciężarówek i serwis aut dostawczych Bielsko-Biała

Czego szukają osoby zlecające naprawę auta – precyzji, doświadczenia i wykonania naprawy na czas. W przypadku aut dostawczych i ciężarówek jest to podwójnie ważne, bo są to narzędzia pracy, od których zależą dostawy krajowe i zagraniczne. Opóźnianie się naprawy może generować naprawdę duże koszty i problemy. Serwis BPBP S.A. kładzie szczególny nacisk na dotrzymanie terminu, bo szanuje czas Klientów. Do najczęstszych usterek w ciężarówkach należą: nadmierne zużycie ogumienia, usterki silnika, awarie elektroniki i elektryki w tirach, awarie układu hamulcowego, a także układu kierowniczego. Regularne przeglądy w serwisie i wymiana części eksploatacyjnych to podstawa dla długiej żywotności ciężarówki i sprawnej pracy kierowcy. Auto, które zbyt długo czeka w serwisie, może powodować zmianę grafików dla kierowców, a nawet kary finansowe dla firmy, która nie dostarczy towaru na czas.

Na co zwracać uwagę przy wyborze serwisu samochodowego?

Przede wszystkim – dobrze jest sprawdzić, jakie opinie ma firma w sieci i ile lat jest na rynku. Jest to pierwszy wyznacznik jakości. Następnie sama wycena może także dużo powiedzieć o warsztacie. Przejrzysty cennik bez ukrytych kosztów i jasna wycena za wykonaną pracę są bardzo ważne, bo zwiększają zaufanie Klienta, który wie, czego może się spodziewać. Doliczanie kosztów za każdym razem po wykonanej pracy nie jest uczciwym podejściem i może sprawić, że mechanik szybko straci zaufanie. Oczywisty sposób to także rozmowa z mechanikiem na temat stanu auta i tego, co proponuje.

Warto również pamiętać o formalnościach, takich jak karta zdania samochodu w warsztacie, która jest opisem tego, w jakim stanie było ono zostawione w serwisie. Taki dokument powinien zawierać planowany zakres cen naprawy i przybliżone ceny części. Oczywiście może się zdarzyć, że kwota trochę się zwiększy lub pojawią się nowe usterki, ale w tym drugim przypadku, serwis powinien zapytać, czy może je naprawić. Jasna i otwarta komunikacja z serwisantem to niezbędna kwestia przy zlecaniu napraw. Serwis aut dostawczych BPBP S.A. to bezpieczne i profesjonalne miejsce, gdzie pracują najwyższej klasy specjaliści, którzy podejmą się każdej usterki i w oczekiwanym przez Klienta czasie.

Sprawdź powiązane artykuły