Zakres obowiązków:

  1. Koordynowanie pracy na wyznaczonej części budowy – w ścisłej współpracy z doświadczonym Kierownikiem Budowy.
  2. Kontrola powierzonego zadania w zakresie jakości i terminowości.
  3. Pomoc przy weryfikacji dokumentacji wykonawczej.
  4. Prowadzenie kontroli robót podwykonawców i ich rozliczanie.
  5. Stała kontrola stanu BHP.
  6. Analiza ofert dostawców i podwykonawców.
  7. Przygotowywanie dokumentacji budowy.
  8. Raportowanie postępów prac.

Wymagania:

  1. Wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym – warunek konieczny.
  2. Mile widziana specjalność konstrukcyjna.
  3. Dobra znajomość obsługi programów: AutoCAD, MS Excel, MS Word.
  4. Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku w branży budowlanej.
  5. Prawo jazdy kategorii B.
  6. Dokładność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań.  
  7. Dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych na terenie woj. śląskiego.

Firma oferuje:

  1. Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – w pełnym wymiarze czasu pracy.
  2. Możliwość zdobywania doświadczenia w renomowanej firmie budowlanej.
  3. Pracę w młodym, zgranym, dynamicznym zespole.
  4. Pakiet benefitów pozapłacowych – m.in. prywatna opieka.
  5. Pakiet socjalny (m.in. wczasy pod gruszą, bony świąteczne, itp.).
  6. Możliwość skorzystania z ośrodka wczasowego.
  7. Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego.