Zakres obowiązków:

  1. Przygotowywanie zapytań ofertowych do usługodawców i dostawców materiałów budowlanych.
  2. Merytoryczna i ekonomiczna ocena zebranych ofert.
  3. Współdziałanie w negocjowaniu cen i warunków umów.
  4. Tworzenie zleceń i umów z dostawcami i usługodawcami.
  5. Organizacja e-aukcji zakupowych.
  6. Współpraca z innymi działami firmy.
  7. Tworzenie, uzupełnianie i aktualizowanie bazy cen jednostkowych materiałów i usług.
  8. Prowadzenie analiz rynku zaopatrzeniowego.
  9. Pozyskiwanie i weryfikowanie informacji o dostawcach, podwykonawcach i usługodawcach.
  10. Negocjowanie warunków handlowych umów ramowych.

Wymagania:

  1. Wykształcenie wyższe, najlepiej techniczne z dziedziny budownictwa lub wykształcenie średnie, poparte kilkuletnią praktyką.
  2. Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  3. Umiejętność pracy w zespole.
  4. Zmysł analityczny.

Firma oferuje:

  1. Zdobywanie doświadczenia w renomowanej firmie budowlanej.
  2. Miłą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole.
  3. Stabilne zatrudnienie – w oparciu o umowę o pracę.
  4. Pakiet opieki zdrowotnej.
  5. Kartę active sport.
  6. Pakiet socjalny (min. wczasy pod gruszą, bony świąteczne itd.).
  7. Możliwość skorzystania z ośrodka wczasowego.